Forum Forum Klubu Moto Bydgoszcz Strona Główna

 TUNNING YAMAHY!! MAX TOTALNY <-------

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Shogun
Członek zarządu



Dołączył: 09 Lut 2006
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYDGOSZCZ

PostWysłany: Czw 20:19, 09 Lut 2006    Temat postu: TUNNING YAMAHY!! MAX TOTALNY <-------

jAK JUż WIECIE ZACZEłEM TUNINGOWAć SWOJA MASZYNKE ZACZEłEM NA POCZąTKU OD OPTYKI. zMIENIłEM W NIM ZEGARY NA BIAłE Z PODśWIETLANIEM DJUD LED NA NIEBIESKO Smile , ROBI CAłKIEM NIEZLY EFEKT. NASTęPNYM KROKIEM BYłO OBCIęCIE BłOTNIKA I POSTAWIENIE TABLICY REJESTRACYJNEJ Z BOKU GDZIE JEST TO WIDOCZNWE NA FOTKO NA STRONIE KMB W INFO!. NASTęPNą żECZą BYłO WYPOLEROWANIE KAPY SILNIKA NA LUSTERKO EFEKT CHROMU!!. PO SKONCZENIU LECZ NIE DOKONCZENIU ZABAWY W TUNNING OPTYCZNY ZACZEłEM SIE BAWIC W MECHANICZNY PODSTAWą BYłO WYMIENIENIE TLUMIKA NA SPORTOWY ORGINALBY O NAZWIE YOSHIMURA. DAJE ON SZYBSZE WYDZIELANIE SPALIN CO DODAJE WIEKSZE ZUZYCIE PALIW I MAłY PRZYROST MOCY ODCZUWALNY NA MOTORZE. TRZEBA BYLO SIE JESZCZE POBAWIC W ROZBLOKOWANIE JEDNO SLADU DO KONCA A MIANOWICIE ZWIEKSZENIE DYZ W GAźNIKU ,SPILOWANIE PODKLADKI NA WARIATORZE, WSTAWIONE LRZEJSZE ROLKI DO ODCIAZENIA SILY ODSRODKOWEJ CO DAJE SZYBSZE KURCZENIE SIE WARIATORA CO POWODUJE PRZYśPIESZONE WYPCHNIECIE PASKA Z WARIATORA NA GORE. A CO Z TYM IDZIE SZYBSZE PRZYSPIESZENIE!! Smile I I GORNA KONCOWA PREDKOSC SZYBSZA. ZASTANAWIALEM SIE NA ODWIERTEM NA KAPIE LECZ POJECIE ZE WARIATOR MUSI MNIEC LEPSZA KLIMATYZACJE JES BUJDA SILA ODSRODKOWA DZIALA SAMA Z SIEBIE, PRZY PROZNI MAMY TAKI SAM EFEKT. PRACE NAD MOJA YAMAHA SA JESZCZE NIE SKONCZONE TROSZKE JESZCZE W SILNIKU POMAJSTRUJE I OPTYCE A CO NAJWAZNIEJSZE POD SIEDZENIEM BEDZIE AUDIO <--- MAX POZDRO

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wodzu
Członek zarządu



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 632
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 20:44, 09 Lut 2006    Temat postu:

No Yamaszka ładnie się prezentuje i równie ładnie bzyka. Nieraz miałem nią okazje jechać. Jedyne co mnie wkurzało to niedziałający licznik (dla mnie licznik prędkości to rzecz święta Razz i w każdym moto OBOWIĄZKOWO musi być i działać) Ale teraz już podobno Szogun naprawił to Smile Słowem: automat, ale z klasą Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Boniek (szef bonio)
Członek zarządu



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 746
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 20:45, 09 Lut 2006    Temat postu:

no yamaszka jest super! Jak nią ostatnio jechałem to sie aż zdziwiłem jakie to ma ładne przyspieszenie!! Ma fajny odglos silnika dzięki temu tłumikowi!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
herbi
Członek zarządu



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz(Osowa Góra)

PostWysłany: Pią 21:56, 10 Lut 2006    Temat postu:

Nom yamaha jest spox jeszcze niue mialem okazji sie nia przejechać tak na dystansie odpowiednim bo na 3m to jest nie jezdzenie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adam139
Gość






PostWysłany: Nie 12:47, 12 Lut 2006    Temat postu: Tuning MBK Booster-poważny

No to więc i ja opisze ci się pozmieniło w moim sprzęcie.
Lista zmian:
-wymiana cylindra 50 ccm na cylinder klasy Malossi Sport 70cm
-wymiana pierścieni od tego cylindra na złocone(podobno twardsze)
-powiększenie śrenicy płuków w cylindrze
-polerka kanałów i skrzyni korbowej w cylindrze
-wymiana wału na rcingowy,który zminiejszył szkodliwą pojemność skrzyni korbowej
-wymiana wariatora na wariator Malossi 2000 (sportowy)
-wymiana rolek na rolki 4,7 g 16x13 (w standarcie rolki 7 gr o wymiarch 15x13)
-wymiana wydechu na wydech sportowy TecnigasNext R
-wymiana zaworu membranowego na twardszy(skrócenie reakcji na manetkę gazu o około 2 s)
-montaż elastycznego Gasboxu Malossi,który pod wpływem zmian ciśnienia w silniku powoduje natychmiastowe dopalanie mieszanki pozostałej po gwałtownym dodaniu gazu
-wymiana sprzęgła na sportowe Malossi delta i twarde sprężynki,które powodują start z duzo szybszy obrotów
-wymiana sprężyny dociskowej sprzęgła na białą +30% która zwiększa przekaz momentu obrotowego na koło podczas startu
Powrót do góry
adam139
Gość






PostWysłany: Nie 13:22, 12 Lut 2006    Temat postu: Dalsza lista zmian

-wymiana łożysk wału na łożyska teflonowe SKF C4
-wymiana łożysk igiełkowych korbowodu na srebrzone
-wymiana tulei wariatora na mniejszą (daje szyszy start)
-wymiana gaźnika 12 mm na gaźnik 17,5 mm
-montaż automatu ssania
-wymiana kolszy lamp na białe
-wymiana przednich amortyzatorów na utwardzone
-wymiana kolcków hamulcowych na klocki racingowe MHR
-wymiana pompy hamulcowej na pompę o krótszym skoku klamki
-wymiana opon na opony szosowo-torowe
-wymiana manetek na niebieskie
-lipne pomalowanie w niebieski metalic (brak zdolności malarskich) Very Happy
-montaż dodatkowych kierunkowskazów w lusterkach
-wymiana przełożeń w tylniej piaście na przełożenia v-max
-planowanie głowicy w cylindrze Malossi Sport 70ccm
-wymiana szczęk i sprężyn w hamulcu na słabsze celem poprawienia reakcji hamulca.
-montaż rollgazu-krótszy skok manetki gazu w stosunku do standartowej co podnosi szybkość reakji skutera na gaz
-v max ok 85 km/h (narazie na dotarciu)-mierzony Fordem Fusion 2004r
-spodziewany v-max ok 95 km/h
Powrót do góry
zenek27
Gość






PostWysłany: Nie 16:49, 12 Lut 2006    Temat postu:

DJUD - to śmieszne przecież sie mówi diod to po pierwsze, tablica z boku hmm ciekawy pomysł ale chyba błoto ci na niej osiada i przeszkadza w trakcie jazdy, lżejsze rolki to dobry pomysł, natomiast powinieneś usunąć zabezpieczenie z rury wydechowej w środku jest taka tuleja i ona blokuje wydech, pozdro Smile AGROTUNING Smile
Powrót do góry
Wodzu
Członek zarządu



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 632
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 17:23, 01 Cze 2006    Temat postu:

Nie ma już yamahy... temat nie aktualny już chyba Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum Klubu Moto Bydgoszcz Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT + 3 Godziny
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gBlue v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin