Forum Forum Klubu Moto Bydgoszcz Strona Główna

 Shaft - Romuald 200 (tuning :D)

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 21:14, 08 Kwi 2006    Temat postu: Shaft - Romuald 200 (tuning :D)

Siemka. Przemyślałem wszystko i tak sobie myśle ze jak będe mial mojego romka jeszcze z 2 lata to go sobie zrobie pod siebie Cool zaczynam od kierunków. Planuje jeszcze zrobić prędkościomierz i stacyjke na kierownicy a w miejsce dziury po predkościomierzu wstawie zegarek czy co nie wiem jeszcze. Moze zakleje czymś dziure. Potem jakaś fajna nalepa na bak (chyba taka No Fear) jak juz kieunki i aku to zamontuje jakies neony Razz co jeszcze?? hmm... może pokusze sie o deske rozdzielczą , ale wątpie bo to dużo roboty (pogadam z Bocianem on jest specem od tego Wink ) chyba w wizualu to wszystko. Może sie rzuce na filtr stożkowy Cool ale to na koniec. A niedługo (moze do nast spotkania) skróce kolanko wydechowe zeby wchodziło w rurę wydechową ok 3-4 cm (oryginalnie coś koło 15 jest) podobno daje lepsze przyśpieszenie i nie robi się głosniej (a nie chce ingerowac w silnik zeby wytrzymal ładnie dużo czasu) to chyba koniec. jeżeli macie jakieś propozycje dla mnie to prosze o pomoc. Moze z czegos zkorzystam. Pozdrooo Wink
Powrót do góry
Boniek (szef bonio)
Członek zarządu



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 746
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 19:53, 10 Kwi 2006    Temat postu:

Dobrze robisz!! Jak ci ladnie chodzi i nie masz z nim problemu to zrob tak jak mowisz i nim jezdzij!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 23:34, 11 Kwi 2006    Temat postu:

ostatnio doszedłem do wniosku ze mam łańcuch już bardzo wyciągnięty Confused więc wymieniam łańcuch i przy okazji chyba walne mniejszą zębatkę z tyłu. Co mi to da?? po skróceniu kolanka będe miał większe przyspieszenie ale co mi z tego jak juz obroty będą wielkie i nic z tego, więc wymieniam zębatke bo teraz jest OGROMNA Laughing i robię własnego projektu amatorskie dodatkowe chłodzenie (przyda się jak pojedziemy do Mielna Very Happy) nie bedzie to zaden wiatrak ale poprostu skierowanie większej ilości poiwetrza na cylka i głowice i świece
Powrót do góry
bocian90
Administrator



Dołączył: 07 Lut 2006
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydzia

PostWysłany: Śro 0:24, 12 Kwi 2006    Temat postu:

Na jaką chcesz zmieniać ? na taką jak w komarach?Ne po to ktoś dal takie przelożenie żeby to zmieniac przełozenie napewno zostało dobrane tak aby wysicnąć max i żeby była zachowana równowaga moc\prędkość maksymalna.Jeśli zmienisz zembatke na taką jak w komarze np. 40Z to odrazu wyremontuj sprzęgło bo jebnie po tygodniu,non stop bedziesz musiał jeździć na pół-sprzęgle a pod górke w myślęcinku z wiatrem może podjedziesz na pół-sprzegle na jedynce Confused Wiem co mówie teorie podparłem praktyką,zalozyłem dla eksperymentu zebbatke od motorynki przez co mój romet stał sie pojazdem jednoosobowym mającym przyspieszenie porównywalne do dziecięcego rowerku z ośmio calowymi kółeczkami Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 9:08, 12 Kwi 2006    Temat postu:

ty to teraz ekstreme wymysłiłeś Wink Nie mysle o zmianie zebatki na tak malą jak w 40z tylko takie tuningowe zębatki mniejsze o 2-3 zęby. A braki w przyśpieszeniu wyrównam filtrem stożkowym i modyfikacją wydechu. myśle (tak mówią) że zyskam 5-7 km więcej w Vmax. i jeżeli zrobie to przyspieszenie to wróce do tego co mam tyle ze z większym Vmax.
Powrót do góry
bocian90
Administrator



Dołączył: 07 Lut 2006
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydzia

PostWysłany: Śro 13:50, 12 Kwi 2006    Temat postu:

Watpie że dostaniesz mniejszą zembatke do tyłu do ogara 200 jak już to zmień zembatę przy silniku o np. 1 ząb wiekszą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum Klubu Moto Bydgoszcz Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT + 3 Godziny
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gBlue v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin